Eslemdemr0308 emzirdikten sonra hemen ağzına emziği verip yine emzirme pozisyonunda durun bi süre gögsünüze yaslayın yani emziği belki öyle tutabilir. Benim bebeğime küvezde alıştırmışlar ama inanılmaz rahatlık. Hatta rahatlıktı şuan 5buçuk aylık ve emzik istemiyo ağzından fırlatıyo direk yeterince emdi bende zorlamıyorum.