Sehnurr aynı bizde böyle olduk. Doğduğunda bir ay emdi sonra bıraktı. Evde bir ton emzik var ama almıyor. Şu an 5 ay 28 günlük artık emerek uyumasından sırt falan kalmadı bende. 3-4 gün önce wee babynin yuvarlak uçlu emziğini ısmarlamıştım eczacı komşumuz vardı. Bir de onu deneyeyim diye ilk gün istemedi falan. Sonraki gün akşam elektrikler gitti telefonun ışığını yaktım tavanda gölge oyunu oynarken emziği verdim dişleri de kaşınıyor zaten tuttu oynadı ısırdı falan o günden beri de emzikle uyuyor önce beni emiyor. Sonra afedersiniz meme yumuşak gelip dişlerini kaşımaya yardımcı olmayınca emzik daha sert geldiği için emzik istemeye başladı anladım yani hareketinden. Şu an dizimde ağzında emzik sallıyorum 😍
Eslemdemr0308