Sseymnr çok güzel yazmışsınız mutlaka deneyeceğim kendim hiç emzirmeden kesmeye çalıştım fakat kıyamadım o ağladıkça kendimi çok kötü hissettim annelik gerçekten çok zormuş bi süre daha devam edicem sanırım canım hala çok yanıyor acıdan dişlerimi sıkarak emziriyorum 😔