Oglumunannesiyim__ bizde 16 aylığız aynı durum bizdede vardı. Bende 15 gün önce kestim evet ilk günler zorlayıcı oldu ama sonrası gerçekten oh be iyiki dayanmışım diyorsunuz 🙊 bende sabır taşı aldım ilk sürdüm gördü tadına baktı bidaha istemedi. Beni en zorlayıcı kısım geceydi çünkü gerçekten geceyi emerek geçiyordu. Geceler uyandığında ağlama krizlerine girdi ilk 2 gün. Sakinleştirdim sürekli anlattım konuştum bak oğlum meme artık süt vermicek marketten süt alıcaz onu iceceğiz. Meme hep burda istediğinde özlediğinde memeyi acıp öpebilirsin falan dedim. Ağzım kuruyana kdar sürekli konuştum inanın anlıyorlar ve dnliyorlar. Gece uyandığında bazen su veriyorum bazense kendiliğinden geri uyuyor tabi bu arada meme meme diyor acıp öpüp kapatıyor. Ve mucize gibi şuan kendi kendine uyuyor,uyku süresi uzadı, ek gıdayı daha güzel yiyor. Karşınıza alın ve konuşun sürekli amacımız bilinc altına kötü işlemeden bu süreci bırakmak güzel bi şekilde. Sabır taşınıda sadece ilk 2 gün kullandım sonrası hiç kullanmaya bile gerek kalmadı. İnşallah sizde en kısa sürede atlatırsınız bu süreci 🙏🏻🧡🧡