Benim bebegim de sünnet oldu gecen hafta.Dogdugundan beri dis dönemi de dahil asla ateşlenmemisti.Sünnetin 2. Günü ateşi var sanirim dedik bekledik 37,38 cıktıkca cıktı panikleyip doktora gittik.Serum antibiyotik vs verildi 39,5 larda ates asla düsmüyor kanı da temiz cikti enfeksiyon yok.Neyse eve geldik sabaha kadar ılık suyla sildim limonlu bez koydum iyi geldi ama asla düsmedi.Sonrasında eşim hastalandı sonra ben,bi test yaptirdi ki eşim pozitif demek ki bebegim de pozitifmis covidden miş ates ama acilde hiç covid olabilir mi diye doktor da bakmadı bizim de aklımıza gelmedi cünki heryer salgın.2-3 gün devam ediyor siz bol bol suya oturtun ıslak bez koyun geciyor cok gecmis olsun