kisGunesi evet haklısınız bide onunla ugrasmayin, ama sabaha duser atesi inşallah korkmayin ve inanin ates bizim korktuğumuz kadar kotu bişey değil vucudun savunma sistemi. Ateslenmeyen cocuk iyi degildir diye bi yaziya denk gelmiştim ben. Maksimum 3 gun surer atesi hatta o da ara ara olur, yarin gunduz daha iyi olcak inşallah gecedr kolay gecerse bitti gitti demektir 🌸 siz sakin olun, kendiniz icin de udi hindi yağı tüketin. Adacayi icin bogazlariniz icin.