Birannisbirbebis berenkus_ ağlama krizleri değilde benim bebeğim memnuniyetsizdi ve saat bası uyanıyordu yani gülüyor oynarken bir anda ağlıyordu her gün de değil ama bir gün iyi ardına 3 gün kötü gibi kafası karışıktı 😅