berenkus_ Ay atağına giriyoruz 3 gun sonra 4 aylık olucak herkes bu atak da perisan olmus hic kolay geçiren var mi cok korkuyorummm zaten 2.5 ayina kadar uyumayan gazlı bi bebekdi tam aksam uykularını düzenledim biraz rahat ettim derken bütün düzenimiz bozulacak diye cok korkuyorum
Dandinidastana berenkus_ her çocukta olmuyo bence yaa. Bazıları hafif atlatıyo. 5. Ayımıza girdik biz yeni 4. Ayda hiç bişey yaşamadık. 5. Aya bir hafta kala gündüz uykusunda gerileme oldu sadece onuda uzatmaya çalışıyorum. Yoksa öyle ağlamalar krizler falan çok şükür olmadı.
Saadet14 berenkus_ 7 ay 22 gunluguz cidden en zoru o donemdi ama korkma bebege bu atakla cok fazla guncelleme yuklenecek donmeler sesli gulmeler oturma hevesi baslayacak sabret havalar guzelken al bebegini parka bahceye cik hergun oynayin oyala onu bolca destek iste arkadasin varsa cevrenden sonraki ataklar boyle degil sadece diş sureci skntili o da canlari yandigi icin
Busra2013 berenkus_ valla kızım dogdugundan berı aglayan uyumayan meme redı yasadık bu yuzden ole bı bebektı 4 ayımız muthıssss gectı akılı uyuyan aglamayan oynayan bı bebek oldu coorna oldu ama onunla bıle rahatı aglamıodu herkes korkutmustu suan 5.5 aylık yıne basladı 🥹😂😂
berenkus_ Dandinidastana Dandinidastana genel olarak sakin bi bebegim var ve yanliz bakıyorum esim de bazen gece bazen gündüz olmuyor bu süreç beni korkutuyor insallah sizin gibi rahat geçiririm
berenkus_ giresun ayy ne güzel atlamış olmanız sonrasında uykuları nasil oldu peki 4 ay atagindan sonra uykular düzelmiyor diyorlar
berenkus_ Saadet14 malesef yok hep yanliz bakıyorum esim de olmuyor genelde haftada 2 gun de gece bile yok normalde de zorlanıyorum zaten atak beni korkutuyor Allah yardımcımız olsun yaa duş bile lüks oluyor gercekten normaldede ama sonrasi guzel olucak insallah diye avutayim kendimi😂
Selinaras Bizim 1 hafta önce bitti 4.ay atağı kesinlikle çok zor bir süreç sıkça dışarıya çıkardım sokakta etrafı izlemek çok iyi geldi, şarkı söyle, kitap oku, birsuru şey öğreniyor ve senin yardımınla öğreniyor, şimdiden kolayliklar
berenkus_ Selinaras disari çıkaramıyorum tek başıma ama sanirim çıkarmaya başlamalıyım kitap okuyorum kitaptaki resimler ilgisini çekiyor tesekkurler tavsiyelerini denicem umarım bnde de ise yarar
Selinaras berenkus_ ben bebek arabası kullanamiyorum hala korkuyorum o yüzden oturduğumuz semtte sokak aralarında kucağımda gezdiriyorum, hava almak ona da çok iyi geliyor ❤️
berenkus_ Busra2013 hahah gercekten mi insallah e yakin zamanda bi du,en oturtabilirsiniz gündüz neyse de gece uykuları bozulması cok sıkıntı
Busra2013 berenkus_ gece ıyı uyuyo sabaha kdr uyuyo onda sorun yok ama bu aralar beslenmw ıcın 3 defa kalkıo yıyo uyuyo ama gunduzlerı gecenın acısını ıyı cıkarıo😂
Deletedmom_54 berenkus_ sana bişey diyim mi bende 2 buçuk aya kadar her gün ağladım 4. Ay atağından çok korktum atak zamanı gelince sakinleştim öyle böyle cekicem diye hiç bi şekilde atak yaşamadık öyle sakinleşti ki rüya gibi geçti 4. Ay uykusu düzene girdi emmesi düzene girdi ağlamayı bıraktı neredeyse coook güzeldi şimdi tabi diş cıkarıcak sanırım biraz onun huzursuzluğu var korkma ataktan korkarsan üstüne gelir
Dileksadan berenkus_ benim bebegimde 2.5 ayından sonra gece uykusu düzene girdi biz sabah 6lara kadar uyumazdık, şuan 4 ay 12 günlük ve artık 10 buçukta gece uykusuna geçmiş oluyoruz 4 ay atağında uyku gerilemesi yaşamadık hatta düzeldi diyebilirim çünkü 2,5 aylıktan sonra yavaş yavaş uykusu geri geldi bi anda 10 olmadı malesef ki kızımın sadece istahi kesildi ve sadece mama yiyen bir bebek 3 buçuk aylikken başladı 4 aya girdigimizde düzeldi nerdeyse 1 aya yakinmama icirmek için kıvrandım.