zarifbirhanim Kullandığım markalar vardı. Ama bu sıralar çok övülen markalar var. Değişiklik yapmak istiyorum. Tavsiye ettiğiniz bir ürün var mı?
OptimusPrime zarifbirhanim Eylül Öztürk ’un çıkarttığı fitalive fondöten kullanıyorum. Sanki tam bsnim cildim için yapılmış rengi falan öyle güzel tuttu. Koksuu çok güzel kapaticiligi çok iyi. Bayılıyorum.
Duyulurum zarifbirhanim note bb krem kullanıyorum. Hem fondöten gibi kapatıyor hem de doğal duruyor (kuru bir cildim var)
zarifbirhanim OptimusPrime Eylül ozturk instagramda video cekiyordu o değil mi? İlk defa duydum. Sivilce falan çıkardı mi
zarifbirhanim Duyulurum Ten rengim açık hangi numarayı kullaniyorsunuz? Oksitlenme yapıyor mu sonrasında
Sgnnn zarifbirhanim yoğun kapatıcı istiyorsanız note çok iyi. Kapatıcılığı orta isterseniz Yves Rocher kullanıyorum
zarifbirhanim Sgnnn Yoğun kapatici istemiyorum aslında sadece cillerim var. Ama note bb kremi çok duydum. Oksitlenme yapıyor mu
Ayazinannesiseyda Ben de fit a live aldım cildim zaten kusurlu bir cilt değil sivilceye yatkın bir cilt değil ama şunu söyleyebilirim yapısı kalım biraz sert bir fondöten ama kapatıcılik on numara az bir miktar ile yüze badana yapmış gibi 😁
zarifbirhanim Ayazinannesiseyda Yok kuzu ben çok kapatici bisey istemiyorum. Daha hafif, tene oturan bi şey istiyorum 🥰
zarifbirhanim Duyulurum Bende bakayım bugün denk geldim ama tester artık olmadığı için çok kararsız kaldım
Yasemin34 TheMomm 01 kumralım en açık tonu kullanıyorum alırken tester bileğiniz iç kısmına sürün çok memnunum yıllardır kullanıyorum
Sultanbulut zarifbirhanim note bb krem kullanıyorum hem hafif hem spf 15 hemde cok guzel kapatıyor bb krem olmasina rağmen aşırı memnunum yillardir kullanıyorum cildi canli gosteriyor asla vazgecemem o derece diyebilirim 😍