Irmakprensesinannesi Tatlım bende o sekilde kullandım. Dogumdan 3.gün sonra mamaya başladım hem emzirdim hem mama verdim 7.ay bıraktı kendisi.
3700 54 cm dogdu kızım.
6.ayında 9.500 ve 69 cm Di. Sonra hareketlenmeye başladı yaz geldi diş derken suan 11 ay 8 günlük ve 10.500 77 cm kızım.
6.ayına kadar kollar bacaklar dolu doluydu tutunca Poğaca gibiydi 9500 kg Ken. Suan 10500 kg ama kollar bacaklar cıvık cıvık 😆 onu demek istedim şişiriyor derken. Ve kızım iştahlı bir bebek herşeyi yer ona ragmen bu sekilde. Evet mama mecbur takviye emziremwywnlwr be verecek ki ben emzirdiğimde halde kullandım 🤷
Bende annemi 30 sen eönce hiç emme işim mama ile büyümüşüm kardeşim de o sekilde. Cok likğrde sağlık sorunumuz yok. Ama bir ek gıda gibi değil yada anne sütü gibi değil kesinlikle. Bu benım düşüncem 🤷😇