Kızlar bebeğim 15 aylık zzren severek mama içtiği söylenemez. Zorlamayla iciyordu o da günde 300 ml en fazla ve kusmaya basliyirdu mamadan mi diye düşündüm farklı farklı mamalar da denedim. Bir haftadır mamayı bıraktım günlük bir bardak süt veriyorum biraktigimdan beri de kusmadi çok şükür. Bir yandan bazı doktorlar gelişimi için 2 yaşa kadar devam diyor sizce bırakmalı miyim kendi doktorum daha yaşına bile girmemişti ek gıda yiyorsa mamaya gerek yok çok da iyi bir şey değil mama demişti