Siass gerçekten aradığım post bu, defalarca kardiyolojiye gittim damar tıkanıklığımı acaba diye ne zaman gitsem bir şey yok dediler, şimdi iki üç baftadır sol kolumda sol omzumda sol kürek kemiğimde boynumda göğsümde ağrı var acile gittim kalp krizi geçiriyorum diye, sürekli kafamda ya çlürsem ya kalp krizi geçirirsem çocuğum ne olacak düşünceleri bir gün iyiysem ikinci gün başlıyor nefes darlığı sol kol da ağrı. Kalp krizi geçirenlerde sol kol ağrısı duyunca daha da artıyor