Sizinkiyle aynı durumdayım ek olarak çok mızmız ve sürekli ağladığını düşünün 0 uyku ve sürekli ağlayan bir bebek. Uyku desen yok aynısı ya aynısı vallahi bende tükendim sürekli ağlıyor komşular diyo senin bebek yüzünden uyuyamıyoruz…
Bide neye ağladığını bilmiyorum benimkide çok gazlı gazını çıkarıyor damlalar sayesinde kakasını yapıyor e karnı tok altı temiz e sürekli oyun da oynuyoruz anlamıyorum ki neya ağlıyor sürekli kucakta da durmak istemiyor ben geörketen kafayı yicem hep ağlıyor bu