Bebeğim 4 aylık oldu. Doğduğundan beri 2 saat deliksiz uyuduğunu bilmem. Hatta sarılık değeri 14 iken bile 2 saati bulmadan uyanıp ederdi. Gazlı bir bebekti damla lar iyi geldi biraz ama hala kıpır kıpır gece uyumaz hep desteklemem lazım gündüz uykuları 15 20 dk hep bu aralar 30 dk ya çıktı. Ama gece uykuları haram. Ve doğduğundan beri bu böyle. Hiç etrafımda böyle bir bebek görmedim. Kilosu iyi saglık problemi de yok.İnanın dermanım kalmadı. Nolur bu durumu yaşayıp da geçiyor diyen birileri olsun.