Venusum Genel olarak güzel geçti yanımda mamasini bulundurdum hep. İndigim havaalanında da altını değiştirdim.1 kere huysuzluk yaptı sadece 5 dakika boyunca durmadan ağladı kalkıp gezmek istedi sağolsun yanımdaki insanlar da güldürmeye çalıştılar. Ve ben aktarmali yolculuk yaptım şükür yine de iyiydi. Sizede kolay yolculuk inşallah