Gezginanne35 ilk bende 4 aylikke tek başıma yolculuk yaptım bebeğimle. Benim kızım Iraz aksi perişan olmuştum çok ağladı uçakta emzirmeye çalıştım emzik vb. Bayağı zordu benim için. Daha sonra 7 aylıkken uçağa bindim gidiş kötü dönüş iyiydi. Tamamen bebeğin keyfine bağlı bence ama çok stres yapmayın en azından eşiniz yaninizda .emiyorsa emzirin uçak kalkarken. Emzik kullanıyorsa emzik alinm dikkkatini çekecek çıngırak biseler olsun yanınızda. Mama yiorsa maması hazir bulunsun,