Nilmoms3 ıımm şey yapın bence ben olsam öyle yapardım güzel bi parka gidin çayırlı bağlı bi park olsun ve yemek sepetinden veya getirden de olabilir 600 TL değerinde yemek siparişi verin ve YouTube den sevdiğiniz sanatçının şarkısını açın hem karnınız doysun hem dışarda takılmış olursunuz 😂Ben vermem ama yemeğe 1000 de olsa veririm çünkü neden vermiyim at la avradın yediği aranmaz der eşim yemek kırmızı çizgim bayılırım dışarda hazır yemek yemeye ama ben konser vs çok sevmem tabi anca otelde felan denk gelirsek vakit geçirmek için gider dinleriz ama normalde pek gütmem 😉🙂