bebisimbenm Deletedmom110 adil ışık kek kalibi almayi düşünüyordum ki bimde karsima cıktı dokum kek kalibi ve cok kaliteli cok da guzel pisiriyor ve cokda guzel icinden cıktı iki defa denedim tavsuye ederim canm normal fiyati 75 85 aralığında ama binden 35 tl idi şaşırdım da yani o fiyata gorunce bulursan alabilirsun gonul rahatlığı ile
NekwaSultan Deletedmom110 yagli kağıt kullanabilirsin ama zaten margarin ya da sıvıyağ ile yagladigin hiç-bir tepsi yapışmaz ki. 10 yillardir kek yapiyirum böyle bir sorunla karsilasmadim yani. Silikon kaliplar da yapismiyor mesela onları yaglamaya gerek yok