Yaklaşık 1 senedir kullanıyorum.kendime yaptığım en büyük iyiliklerden birisi kesinlikle.ben gunluk ya da 2 güne 1 acıyorum,o süpürür silerken ben diğer işlerimi hallediyorum.
Mopuda var. Şimdi yaz olunca birkaç küçük halı var onları kaldırıp süpürme ve silmeyi aynı anda açıyorum mis gibi oluyor.bszen de sadece süpurmeyi aciyorum.bazen dışarı çıkarken açıyorum dönüşte ev mis. Ortada fazla dökuntunuz eşyanız olmayacak sadece.o zaman çok güzel temizliyor.benim genelde eşyalarım yüksek baza altlarıni yukselttik,koltuklarin altlarini da alıyor.diger süpürgeyi nadiren açıyorum artık,büyük temizliklerde falan.