Bence gerekli değil yani benim gibi supurmuyor ama hergun aç hergun pislik çıkartıyor hergun robot açıyorum haftada 3 kezde genel temizlik yapıyorum evde kızımla ben varım toz görmeye tahammulum yok mop için halıları toplamak lazım zaten önce supurtup arkasından mop için tekrar aynı odayi temizletiyorum böyle olunca şarjı gitmiyo böyle bi ikilem yani 😂 su an ki aklım olsa kurutma makinası isterdim ☺️