Mama sandalyesi zararlı denmiyor sadece çocuğu oraya koyup yarım saat bir saat kalkmasını engellemek yerine rahatça yesin diye önerenler oluyor bu kadar. Zararlı demiyorlar yani. Bu arada ben kullanıyorum mama sandalyesi. Neden her denileni bu kadar ciddiye alıp triplere giriyor insanlar anlamıyorum. Öğrendin diyelim senin hayatına uyuyorsa mantıklı geliyorsa uygula yok uymuyorsa ben uygulamıyorum de geç sakin olun yahu