Cocuğu mama sandalyesin de kısıtlıyorsunuz.Geze geze yemek yesin ufku gelişsin diye olabilir.🤓🤓Baska neden zararli olsun ki
Not: Ben hiç kullanmadim.Cocuklarim da sevmedi zaten sofra da oturuyoruz mama sandalyesine ihtiyacimiz olmadi.Gerci yemek yemiyor savaşıyoruz da olsun du.