Gizemlim benim şuan 5 ay 7 günlük biz doktorumuzun tavsiyeysiyle 4 ay 20 günlükken başladık ve başladık yoğurt tadımı bitti hasta oldu o süreçte başka tadım yaptırmadım sadece yoğurt verdim bizimkide yoğurdu çok seviyo ama şuan verirken çok zorlanıyorum bugün yoğrdu yerken kafasına kadar sürdü yani öyle söylim kaşığı ısıryo dişleri kaşınıyo elinden alamıyorum kaşığı patates tattrdım onu pek sevmedi pütürlüyü ilk gün yiymedi öğrdü falan ama ikinci gün hemen alıştı çattalla ezip veriyorum havuç kabak Şuanda bezelye tadımı yapıyorz üçüncü günündeyim havuçu kabağı sevdi bezelyeyide kabuklarından çıkarıp havuçla veriyorum valla şimdilik iyi gidiyoruz gbi tabi ilk aldığında bi yüzünü ekşitiyo ama yinede yiyo aç olduğu zamanlar veriyorum genelde bugün meyveyide vercem akşama doğru kayısı denemesi yaptırcam bakalm inşallah sever sdece biraz kabızlığı var gbi zeytinyağıda ekliyorum ama