Mirac67 Minelinannesi355 benim oglumunda hertarafında var bunlardan pazartesi göstercem doktora inşallah geçer
Prensannesi- Gizemlim canım bizim doktorumuz el ayak ağız hastalığına benziyo dedi resimden gördü, artarsa haber ver bana dedi ilacı yok zaten
Gizemlim Prensannesi- ondada ates olmuyor mu ama canım nerdeyse1 hafta olacak bizim ates vs yok 🤷🏼♀️
Bibebebi Minelinannesi355 bizimde olmuştu böyle uyuz demişlerdi çok uğraştırıcı yorucu bir süreç ilerlemeden doktora götürün bence inşallah değildir
Gizemlim Ftm_islm ben emzirmiyorum canım ek gidaya gecmistik ama farkli bisey yememisti yumurta ve yogurdu vermedim yine ayni
Prensannesi- Gizemlim bende oluyo diye biliyorum ama bizde de hiç ateş olmadı çok şükür anlamadım bende
Gizemlim Prensannesi- banada doktorum fotografi gorunce direkt ates var mi diye sordu. Yok deyince sicak kaynaklinolabilir takip edelim gecmezse gelin dedi
Busrasrt Aynı durum bizdede var 1 haftadır sivri sinek ısırığı gibide bir türlü anlam veremedik sırtında yok kol ve bacaklarda sadece
Gizemlim Busrasrt evet benimkide sirt ve goguste yok sadece kol ve bacakta hatta bi nokta geciyor sabah bi bakiyorum baska yerde cikmis 🤷🏼♀️