Berbatbiryer0_ Merhaba biz 5 yıllık evliyiz evlenirken herşeyimizi kendimiz yaptık çok borca girdik ama allaha şükür bir şekilde hallediliyor, kendimize 2017 senesinde sıfır araba aldık bir cesaret araya pandemi girdi ve faizler düştü o esnada da arabamızı aldığımız fiyatın 2 katına satıp kendimize ev aldık🙏🏻 Satarken biraz üzüldük tabi ama en önemlisi bu devirde başınızı sokacağınız bir ev olması, kiralar sürekli artıyor ve paralar çöpe gidiyor ben sizin yerinizde olsam ev alırdım