Berbatbiryer0_ bu kişiden kişiye değişir bence. Mesela ben kirada otururum ama iyi kötü arabam olsun kafasındayım. Cünkü 18 yaşımdan beri araba kullanıyorum, her işimi arabayla hallediyorum. Benim icin cok büyük konfor.. gezmek için kimseye bağlı değilim oğlumu oto koltuğuna oturtup istedigim gibi geziyorum. O yüzden arabasız kalmak istemem.
Ama sen kullanmıyorsan ayda yılda bir gezmeye gidiyorsan arabayı satınca hiç gidemiceksin demektir😃