Littlebird yazkizimkarar bildiğim ve hatırladığım kadarıyla dedim net konuşmadım. Doğrusunu siz söyleyin lütfen düzeltelim
Linam88 ozomom kızım 11 aylık kimsenin kucağında ağlamaz kimseyi yabancılamaz biz öyle alıştırdık yabani olmasın dedik hep kalabalığa soktuk çok şükür yabancı görünce kendini yırtarcasına ağlayan bebeklerden olmadı hic
minnakin_annesi ozomom bence onunla ilgili değil. benimki de 8 aylık bi tereddüt eder ama yine de gider. hele hele dışarı gidiyorlarsa😂
Nur1818 sarilokumumm benimkide 6 aylık 4 ay mı kaldı bana yapışmasına 🙄😁😁😁😁 benimki de kim gel gel gel dese atlıyor üstüne 😁