AngelMotherr neredeyse 1 yaşına kadar özellikle sık gördüğü annane, babanne, hala, teyze, dede vs. Gibi kişilerle zaten problem yaşamaz bebek. Annesini gözden kaybedince huzursuzlanmamalı bebek gğvenli bağlanmada. Annesi lavaboya gitse, markete gitse ya da işe girse geleceğini bilir. Ağlıyorsa annesinin onu bırakmasından korkar. Güvenli bağlanma demek bebeğin annesine güvenmesi ve özgür olması demek aslında. Bebeğin anneye bağımlı olması değil