Benm ikiz bebeklerim var biri kolikti sma optiprodan comforta gectik hala onu kullaniyoruz 4.5 aylik olduk dgeri de hala sma optipro ya devam ediyor. Suda hazir şu veya eybek.suyu kullanıyorum. Kaynatıp termos a koyuyorum yapacağım zaman cc leri hazırlayıp suya oturtuyorum daha sonra iliyinca mamalarini karıştırıyorum. Anne sütüyle mama verilmez diye biliyorum ben . Ve mamadan sonra daha şu vermiyorum doktor önermiyor. 6 aydan sonra baslicam.