Bende ilk doğduğundan beri optipro kullanıyorum başlarda kabızdı kızım sonra 4 5 gğnde bir yapmaya başlamıştı. İlk emzirim doymadığını düşündüğümde veriyordum. Daha sonra dışkısında mukus oldu doktorumuz hipp mamaya döndürdü bi kutuyu zorla içirdim çok güzel hergün kakasını yapıyordu bi kere ama gazda yapıyordu. İkinci kutuyu aldığımda hiç içmek istemedi mamanın tadını alınca çığlık atıyodu geri döndüm sma mamaya. Ölcüsünüde kızımın içebildiği kadar yapıyorum 4 aylık ama 90 cc üstünü içmiyor. Hem mama hem meme verenlerede helal olsun bizde meme reddi var sdce uyku geçişlerinde birde gece emzirebiliyorum oda biberona cok alıştığından sanırım tam olarak emmiyor