OlgaArslan ya işte her diploma alan kendini gerçekten doktor sanıyor malesef. Sen bence bildiğini yap. Mama vermen gerektiğini düşünüyosan ver. Hergün mü lazım olur ayda bir mi lazım olur bilemem ama bebeğin zaten derdini birşekilde anlatır sana. Banada doktor demişti emsi mesela sonra süt o an için bitti gelmedi ve bebek doymadı bırak yarım saat ağlasın sonra tekrar emzirmeyi dene o zamana kadar biraz süt toplanır. Ben çok merak ediyorum kendi çocukları yada torunları oluncada öyle mi yapıyolar. Benim kızım ilk ay anne sütü ve mama aldı şuan ağırlıklı anne sütğ alıyor ama ağustos sonu işe başlıcam ve illaki mama vermek zorunda kalcaz. Kimse mama vermez istemez bebeğine ama mama öyle anlattıkları gibi çok kötü bişey değil. Ben hiç anne sütü almamışım hep mamayla büyümüşüm hiçbişeyimde yok. Bebeğine dikkat ettiğin sürece onun gerçekten bütün ihtiyaçlarını karşıladıktan sonra gayet sağlıklı olur. Herşey boğazda bitmiyor malesef. Süt yetmiyo diye strese girince çocukta etkileniyo anlıyo çünk seni o da yazık. Sen bildiğini yap boşver