Güzel anneler fikrinize ihtiyacım var 5 günlük oldu kızım sütüm yeni yeni dolmaya başladı bir memeyi tamamen emzirip sonra mı diğerine geçiyorsunuz yoksa yarı birinden yarı diğerinden mi? Ben önce öyle yapıyordum ikisinden de emzir küsmesin ikisi de dolsun dediler?? Bir de sağmak işe yarıyor mu sık emzirdiğim için süt çok çıkmıyor sağınca devam etmelimiyim??