Kızlar arabamız i10. Bilen bilir ufak bir model. Kızım 3 yaşında. Bu zamana kadar oto koltuğu kullandık evet ama artık koltuğa oturunca sığmıyor. Yani ben bu koltuğu çıkarsam artık arkaya ortaya emniyet kemeri ile bağlasam nasıl olur? Zaten koltuğun kemerlerini kullanamıyoruz sığmıyor diye arabanın kemerini çapraz takıyoruz. Onuda kaşla göz arası çıkarıyor. Tam ortaya bağlasam hem yoluda görür? Ne dersiniz