busraduru1 kolik bebeğim 3 ay nefessiz ağladı. Uyutmak için saatlerce uğraşıyodum katıla katıla ağlıyodu. Sabaha kadar kucakta memede pilates topunda zıplayarak uyuyodu. Asla yatağına bırakamazdım. Ne hamak beşikler ne bebek arabaları ne çarşafta sallamalar işe yaradı. Hala çok gazlı denemediğimiz şey kalmadı. Doktor bile artık tıp bu kadar arkadaşlar maalesef başka bişey yapamayız dedi. 4 aylık kontrolünde atak dönemi zorluyordur sizi dedi aaa atak vardı doğru dedik 😅 geç doğduğu için baktım bugün 9 günümüz kalmış bitmesine. Meğer biz 4 aydır atakta gibi yaşamışız hatta ilk 3 ayımız daha korkunçtu. Keşke sadece 35 gün yaşasaydık biz de bu zorlukları.😓