busraduru1 merhaba, biz de atakta 3. Haftadayiz zaten doğduğundan beri düzenli uyuyan ya da uzun uyuyan bi bebeğim yoktu o yüzden artık alıştım ona ama beni en çok yoran şey uyku öncesi ağlamasi. Kucağımda agliyo bırakıyorum agliyo emzirmek istiyorum agliyo emzik veriyorum ağlıyo ama çığlık çığlığa sesi kisilcak boğazı agricak diye korkuyorum aslında deli gibi uykusu var ama uyutmaya çalışırken sanki derisini kesermisiz gibi ağliyo çok üzülüyorum ve ister istemez sinirleniyorum da onla birlikte ben de ağlıyorum :( umarım siz de çabucak atlatırsıniz bu süreci her günümüz öncekinden daha güzel olur