asilvemars bizde 4 aylıkkn 8.5 kiloydk suan 6 ay 5 günlüğüz 9.8 kiloyuz. Bu aylarda kılo alimi biraz yavaslıo. 4. Ayında bnde işe başladm ama yarı zamanli olarak. İş yerinde süt sağma gibi bi olanagım olmadndan emzirdkten sonra sagıorm hep 30 40 cc cıkıo. Sadece öglende eve geldmde yaklask 80 ila 100 cc arasında cıkıo oda sabah 8 den beri emzirmedimden. Ama süt sağma sıkıntısı insani strese sokuo. 4. Ayında 2 saatte bi 140 cc verıodm. 5. Ayında 180 cc 2.5 saatte suan 3 saate cıkardm 220 cc verıorm. Tabi bunlari biberonla aldiği için emzirmede de az sıkıntı cekmedim ama suan iyiyz. Kısa emıo 5 6 dakkada iki memeyi emıo. Ek gıdaya gectmiz içimde yedkten 1.5 saat sonra ufak tefek pürelerle yogurtla tamamlıorm. Suan en önemli sey kafa rahatlıgı. Kendini kasma gecıo. Gayettr kılosu iyi bebegin dert eteck bi durumun yok. Kendine inan güzel anne 💙