asilvemars merhaba, bende çalışıyorum ve ek gıda öncesi işe başladım. Aynı şekilde işe gitmeden 7 gibi emzirdim sonra 10 da, 1 de ve 4 de anne sütü aldı yokluğumda 7 de evde emziriyor oluyordum. Yani bence de sizin miktar ve sıklığında problem yok. Eğer yetmiyorsa zaten doktor kontrolünde anlaşılır. Biz şöyle yaptık işe başlamadan hemen önce doktorumuz kilosunu ölçtü 1 hafta sonra gittik tekrar ölçtü ve mamaya gerek yok dedi. Yetip yetmediğine böyle emin olduk. Sonuçta çocuk bu birsürü derdi oluyor diş de olabilir sıkıntısı herşey olabilir yani yetip yetmediğine bence kilo durumuna bakarak emin olabilirsiniz. Kendinizi yıpratıp daha çok etkilenmeyin, sütünüze güvenin. Eğer yetmiyor mu stresine girerseniz inanın etkileniyor