esredn Felfena Felfena gelişimi hayet yerinde idi. Hatta biraz önden gidiyor. Sonuçta 4. Ayda başlamadık doyumluk yemiyor sadece tadıyor.
Felfena esredn sizin bebeğiniz orası size kalmış ben merak ettiğim için sordum. Yoksa ben 6 ayı tamamlamasını bekleyeceğim tadım benim için anne sütünden daha önemli değil acelem de yok
esredn Felfena size başlayın demedim ki😂 sordunuz cevapladım. Biz de doktorumuzun söyledikleriyle bilinçli bir şekilde ilerliyoruz sevgiler🌸🙏🏼
Felfena esredn başlayın dediğinizi söylemedim zaten doktorunuzla size mutluluklar 😂😂 sevgiler bizden 😂