sarealya06 bende 5. Ayda v.basladim ilk bir hafta sadece yoğurtla başladım azar azar tada tada verdim. Baktım bir alerjisi yok emin oldum ikinci hafta sadce kabak püresi verdim sonra havuç ,sadece havuç yada sadece patates olarak gittiğim zaman kabız oldu çok kötü o yüzden ilk 3 gün tatlı kaşığını aşmayacak kadar verdim sonraki günler mutlaka ya anne sütü yada kabak puresiye karistioro daha sulu kıvamda verdim. Brokoli de verdim. Sonr aavokafoya geçtim küçücük bir muz parçası sonra kayısı derken irmikli yapmaya başladım böyle böyle eline verdim salatalık kesip genelde hep düşürdü ama eliyle kemirmeye alıştı .ekmek falan da verdim eline