Birkucukumutcuk merhaba biz de sürekli meme reddi yaşıyoruz ve inanın bende bıktım bu durumdan ama bebeğim biberon tutmadığı için ve mama yemediği için mecbur döndürmek için uğraşıyorum ilk 3 4 ay arasında başladı denemedigim emzirme yontemi kalmadi ayakta gezerek uzanarak karanlıkta balkonda tv karsisinda muzik esliginde akliniza gelecek gelmicek her yontemi denedim sonra basa döndüm denedigim şeyleri tekrar denedim farkettim ki ayakta gezerek emiyor oturduğum esnada bırakıyordu 1 hafta kadar da ayakta gezdirerek denedim sonra yavaş yavaş oturmaya başladım derken başardım şuan 6 aylık ve 1 aydır tekrar meme reddiyle uğraşıyorum mama vermek istedim icmedi kasık maması aldım onu da yemedi sadece uykusunda emiyordu sürekli uyutup tam dalacagi esnada emzirdim sonra yine her yolu denedim ve yanına uzanarak emzirdigimde emmeye başladı ve şu son 2 haftadır sadece bu şekilde emiyor cok zor benim için çok dua ettim beni emmese de biberon tutsun mama icsin bari diye ama olmadı tabi ben bu süreçte bel fıtığı oldum