Canim anneler belki daha onceki postlarima denk gelmissinizdir. Bebisim dogdugunda bir anda cok kilo kaybetti ve doktorun tavsiyesiyle mamaya baslamistik. Siringa ile verdik mamayi ve hemen meme reddi oldu. Daha sonra siringa agzini yara yapinca biberon vermek durumunda kaldım ve sağım yaparak sütümü vermeye çalıştım. Bu arada mamaya da devam ettim tabi. Daha sonra bulunduğum yerdeki hastanede bulunan gebe okuluna başvurdum ve biberonu bıraktırmam gerektiğini ancak bu şekilde memeye geri döneceğini söylediler. Ve ben inat ederek biberonu unutturdum ve meme reddini aştım. Hem meme hem mama ilerlemeye devam ettik. Ama böyle uzun uzun hiç emmedi. Her emme krizdi yok tuttu yok tutmadı. Yok emdi yok emmedi. Simdi kuzum 5 ay 5 günlük ve yaklaşık 1 haftadır daha meme görünce çılgınlar gibi ağlamaya başladı. Kesinlikle emmiyor. Benimse baştaki kadar uğraşacak halim ve takatim kalmadı. Emmedigi için de sütüm iyice azaldı. Sağım da yapamıyorum yeni taşındık ve ev işleri buna müsaade etmiyor. Ne yapacağımı şaşırdım. Öncelerde az da olsa emerken cok mutlu oluyordum. Simdi cok mutsuz hissediyorum kendimi. Nasil aşacağım bu reddi bilmiyorum. Sebebi ne onu da bilmiyorum. Bu sekilde yaşayıp geri memeye döndüren oldu mu aranızda? Kusura bakmayın biraz uzun oldu. Cevaplarınızı sabırsızlıkla bekliyorum.