esryrlii merhaba bir ay kadar wee nin slikon ucunu kullaniyordum bayagi buyuk ucu oldugundan gogsumu asla tutmadi cok ugrastik sonra baska bi markanin slikon ucunu aldim , onun ucu bayagi küçüktü digerine göre, arada da cikarip göğsümü tutturdum saniyelik tutuyordu daha sonra slikon ucu tutturmadim baslarda aglayarak emdi sonra alistii yalniz slikon ucu birakmak icin hic bir plastik ürünude kullanmıyor olmak gerekliymis. biberon emzik gibi yani