esryrlii ilk oğlum hiç emmediği için, ikinci oğlum emsinde nasıl emerse emsin modunda olduğum için silikon ucu bıraktırmak için çok fazla bi çabam olmadı, bi kaç kere denedim almadı bende tamam dedim, 3 ay kadar sonra , göğsümü açtım, bebeğimi pozisyona soktum baktım silikon ucum yok, ona uzanırken bebeğim göğsümü bi kaptı, kapış o kapış 😄😄 yani demem oki biraz daha büyüyünce alır inşallah