Yusufunannesii ah o ağlamalar ah o iç yanması allahim yardim etsin size... benim de bebegimi kurze aldılar 37 hafta başında dogum yaptim 2 geve koynunda uyudu taburcu olacağız sanırken kanında enfeksiyon ve sarılık yükselmesi sebebiyle aldılar... bi de ağlama diyolar haklılar belki ama mümkün mü evladını birakip bos kollarla eve dönmek.. geçiyor kardeşim ağla boşal ama bebeginin yanina güçlü git.. sut yapacak ne varsa ye ic sütünü kesecek kadar birakma kendini alacaksın bebegini koynuna hic merak etme zaman sadece... sütunu lsağ, izin verirlerse emzir hic bi damlasını ziyan etme. Dut kurusu sulandırılmış dut pekmezi hurma rezene anason ısırgan otu çayı, en pratiği ebebekteki promalt da sut yapar... ona vereceğin en onemli sey su anda sevgin sonra sütün, rabbim izin verir de sütün olur insallah. En başta olmasa da 3. Gün gelmiş olur, su anda olmaması hic olmayacağı anlamına gelmez etrafına uyup sağmayi emzirmeyi bırakma. Bana yogun bakim hemşiresi sütünüz bebegi tatmin etmiyor demisti... Bana kalsa kendimi bırakırdım ama kizim bırakmadı emdi ve sutum geldi... evlatlarımız cok güçlü, hepsi gececek 🙏