Yusufunannesii Bende 38+1de normal doğum yaparken bebeğimin başı kanalda bir yere sıkıştığı için acil sezaryene alındım. Bebeğimde solunum sıkıntısı oldu ve kucağımıza dahi alamadan yoğun bakıma alındı. 13 gün tedavi gördü. Çok şükür şu an 13.5 aylık ve sağlığı gayet yerinde 🙏 Size tavsiyem bol bol dua edin, üzülmemeye çalışın, sütünüz varsa sağıp dolaba atın. Sizden bebeğiniz için süt isteyecekler.