Kraliceanne MinikKoalam11 darısı başıma bende bu yolda ilerliycem canım çok teşekkür ederim 😊 inşaallah çabuk kurtulurum
MinikKoalam11 Kraliceanne bulabilirsen bunlardan birini alıp kullan benim saçlarıma çok iyi gelmişti işe yaramıştı
ahannelik Kraliceanne ozamanlar yanıktan dolayı saclarım cok sertti yumuşatmak yaglar vs kullanıyodum keratinli şampuanlar keratin yagı cok iyi gelmişti ve saclarımı kesiyodum uzadıkça yanıkları geçsin diye 😇
Kraliceanne ahannelik ben doğru yoldayım o zaman inşaallah benimde hallolur bakımla destekliyim ve düzenli kestireyim
MinikKoalam11 Kraliceanne haftada 1 kez saçlarımı şampuanla yıkayıp hafif nemini alıp yağı sürüp tarakla tarıyordum sonra da streçlşyorudm en az 3 saat bekletebilirsen daha fazla beklet yıka sonra biraz uğraştırıyor ama ben düzenli yapmıştım çok işe yaramıştı
Kraliceanne MinikKoalam11 bir gün bekletirim ben onu bemiks evigen Bepanhen ampulde koyulur içine daha yararli olur öyle yapayim
Mervelimk Kraliceanne uzamaz canim benim saçım cok hızlı uzar ablamla aynı anda kıstırmıştık benim belime kadar geldi onun daha sütten hisarındaydı saçım bir yandı sarı yapayım derken yanan saçı kestirmeden uzamadi