Kraliceanne içinde bin bir çeşit yağ olan bir bakım yağı almıştım şuan adını hatırlamıyorum haftada bir onu uyguluyordum birde arada saf zeytinyağı sürüyordum saçlarımın uçlarına sadece streçlşyorudm saçımı en az 2,3 saat öyle tutuyordum saçımı saçlarım uzadıkça genelde 2 ayda bir saç uçlarımdan kestirdim hep 1 sene içinde tamamen yanıklar gitti