Selam anneler. Bir türlü yemek lezzetini tutturamıyorum. Elim alışır, zamanla alışır diye diye sabrettim ama olmuyor. İnternetten, yemek uygulamalarından da deniyorum; 5 tarifin 2’si tutuyorsa 3′ü tutmuyor. Çok sıkıldım artık bu durumdan. Mesela pilav; pirinç pilavım tane tane oluyor ama ot gibi sanki hiçbir lezzeti yok! Psikolojimin bozulmasına ramak kaldı.
Ben bu yemeği çok güzel yapıyorum, çok lezzetli oluyor dediğiniz yemeklerin tarifini rica etsem paylaşabilir misiniz? Hepsini tek tek deneyeceğim.