Esra_Deva sizinle çocuğuma karşı aynı duygulari hissetmedigim için ergen mi oldum yani şimdi?? O kadar yazdığım, yorumlarda bahsettiğim, örnek verdiğim şeylerden aklınızda kalan instagramdaki yorum mu oldu sahiden?? Bana Ergen diyorsunuz, sizde okuduğunuzu anlamayacak kadar cahilsiniz ozaman. Ne diyor hanımlar bir çoğu ‘ bende de o duygular vardı ve zamanla geçiyor ’ demiş siz hala ‘saplantılı kıskanclik’ gibi buna benzer yorumlardan bahsediyorunuz. Ben zaten duygularımın tuhafligini farkında bir anneyim ki buraya benim gibi olan anne var mı yazmisim. Ben size kişisel olarak hiç bir hakarette, şahsi olarak küçük dusurucek, rencide edicek bir yorumda bulunmazken siz bana Ergen deme lüksünü nasıl kendinizde bulursunuz?? Burada saygı çerçevesinde yorumlasirken ben size hiç bir kötü yorumda bulunmazken bu nasıl bir terbiyesizlik??