Bende öyleyim 2 aylık kızım 🤓 Konu kızım olunca kimseye vermek istemiyorum uzun bir tedavi süreci olmuştu ve kızıma öyle kavuştum çok bekledim çok dua ettim mucize gibi geldi kızım bana. Severken kızım diye sevene sinir oluyorum mesela yani o benim kızım 😁 bilmiyorum aşırı gelen olabilir ama ben böyleyim 🥸 birinin kucagindayken beni farkedip bana bakması içimi eritiyor … onu benden daha fazla kimse sevemez kimse düşünemez bence. Annelik bu zaten 😍 tabi ki iste babaannesi sever anneannesi sever ok ama benim ona olan sevgimle mukayese edilemez 💕💕 Kıskanıyorum merkez 📞